Coincidint amb la fira medieval i la festa del rei Jaume
I, celebrades la setmana passada, l’ajuntament de Salou, a proposta de la
regidoria de Promoció Econòmica i Comerç, la responsable de la qual és Reyes
Pino, va organitzar la segona edició de la ruta gastronòmica medieval Sent Soví. Aquesta ruta gastronòmica consistia que els restaurants de Salou
oferissin als seus clients un menú medieval inspirat en les més de 200 receptes
registrades al llibre Sent Soví. L’organització d’aquesta ruta gastronòmica ha
anat a càrrec de l’empresa Iniciatives Mediterrànies de Comunicació. A canvi,
l’ajuntament els ha pagat 3.200 euros. Iniciatives Mediterrànies de Comunicació
va ser escollida perquè “té una dilatada experiència en l’organització d’aquest
tipus d’esdeveniments gastronòmics”. I és cert, té una experiència enorme gràcies
al consistori salouenc, ja que també els encarrega l’organització de El Priorat a Salou, Gastrotour,
Sabor Salou, el Ral·li de Tapes i, més enllà de la teca, el Seminari d’Energia
i Medi Ambient i les Jornades Gresol. De veritat que no hi ha cap altra empresa
capaç de fer aquesta feina a banda d’Iniciatives Mediterrànies de Comunicació?
Ho pregunto perquè contractar sempre els mateixos, limitant l’oferta pública, sembla una mica estrany. Com
si hi hagués gat amagat, no?