dissabte, 3 de desembre del 2016

Granados es gasta 9.000 euros en un publireportatge



Dissabte passat, el Diari de Tarragona va publicar un especial dedicat a les excel·lències del nostre municipi: la “Nova estació ferroviària i connexió amb el Corredor” (connexió?... però si ens n’hem quedat fora!), la “Modernització de l’avinguda Carles Buigas” (a l’Ajuntament encara no saben que Buïgas s’escriu amb dièresi) i al macroprojecte urbanístic d’Emprius, que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya va anul·lar a Barenys perquè estava mal fet. El publireportatge ha costat 9.000 euros, segons va reconèixer l’alcalde, Pere Granados, al portaveu del grup popular, Mario García, en el ple del dimecres passat. A la sessió, Mario li va retreure a l’alcalde que es gasti tants diners en propaganda, i va expressar els seus dubtes sobre l’efectivitat de la iniciativa, ja que si el que es busquen inversors, tal com deia Granados, el més lògic és fer aquestes insercions, encara que costin més, en publicacions de difusió supraprovincial. Granados no només va insistir que aquesta mena d’accions publicitàries són positives sinó que funcionen, raó per la qual va anunciar que les seguirà portant a terme. És més, “ja hem rebut alguna trucada d’inversors que tenen interès arran d’aquest publireportatge. Gent propera a Salou. Amb la qual cosa seguirem treballant perquè aquesta publicitat és eficaç”.